Това е новото
туристическо лого на България, в различните му варианти за различните под отрасли на туризма. С него България смята да привлича повече туристи да посетят страната ни.
Дали ви харесва, е един въпрос.










Но има друг въпрос - какво е използвано при направата на туристическото лого?
И отговора на този въпрос не е много положителен!
При направата на съпътстващите изображения са използвани не български снимки!!!
Част от снимките са от един сайт за продажба на снимки - stock images. Поне четири снимки са от този сайт, според Webcafe. Снимката с летището не показва българско летище. Пазаруващите девойки не са българки и мола, в който са, не е български. Зимната снимка в планината е от Френските Алпи. Снимката с розите и маслото също не е българска!?
На фирма “Обединение за бранд България” са платени милион триста и четиридесет хиляди лева за изработката. И никой не е пожелал да плати малко пари на български фотографи за български снимки, са платили на чужд сайт от чужда държава за използваните снимки.
За разработката на този бранд и това лого са били наети 50 специалисти от седем държави.
Целият проект е струвал два милиона и осемстотин хиляди лева.